Witam wszystkich. Za pracę z piątku dziękuję BARDZO.
Plan lekcji:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godzina) - Dbamy o nasze środowisko, wymień cechy środowiska naturalnego.
Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godziny) - Dbamy o środowisko naturalne.
Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) - Najbliższe otoczenie. 
Wychowanie fizyczne (1 godzina) - Ćwiczenia równoważne.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Środowisko przyrodnicze, środowisko naturalne – całokształt ożywionych i nieożywionych składników przyrody, ściśle ze sobą powiązanych, otaczających organizmy żywe. W jego ramach można wyróżnić następujące elementy: budowa geologiczna, rzeźba terenu, klimat, stosunki wodne, gleba, organizmy żywe.
Jedną z zasadniczych właściwości środowiska przyrodniczego jest równowaga naturalna, która zachodzi, gdy odpływ i dopływ energii i materii w przyrodzie są zrównoważone.
Zajęcia rozwijające kreatywność. Proszę w dowolny sposób przedstawić różne działania, których celem jest ochrona środowiska naturalnego. Można narysować i pokolorować lub pomalować farbkami, można wyciąć z czasopism i przykleić, można wykleić kolorową bibułą itp. Moje propozycje mogą zasugerować kierunek interpretacji tematu. Najważniejsze aby uczeń wykonał pracę z zaangażowaniem.






Zajęcia rozwijające komunikowanie się. Wymień co znajduje się w twoim najbliższym otoczeniu. Proszę wskazać co znajduje się w: domu, na podwórku, w bliższej i dalszej okolicy.
Wychowanie fizyczne. Ćwiczenia na dziś: w pozycji stojącej dotykamy lewym łokciem prawego kolana i prawym łokciem lewego kolana, na zmianę. Zadanie wykonujemy 20 razy. Powodzenia.
Prace praktyczne naszych uczniów, za które jeszcze raz dziękuję.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga