Posty

Wyświetlanie postów z kwietnia 19, 2020
Obraz
Witam wszystkich. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godzina) -  Hodujemy fasolkę klasową, wymień co będzie potrzebne do doświadczenia. Przeanalizuj z mamą jak przebiegać będzie doświadczenie, oglądając filmik. Filmik przedstawia doświadczenie hodowli fasolki w przyspieszeniu. https://www.youtube.com/watch?v=yztFDxDw2rQ Zajęcia rozwijające kreatywność (4 godziny).  Dzisiejszy temat będzie widoczny za 2 tygodnie (ten praktyczny jeśli się ktoś zdecyduje). Tematem jest - hodowla fasoli w klasie lub w domu. Proszę przedstawić dowolnym sposobem kiełkującą fasolkę w słoiku, można przedstawić dowolną roślinę lub wiosenne kwiaty. Jeśli ktoś zdecyduje się na praktyczne doświadczenie, mała podpowiedź. Praktycznie doświadczenie przeprowadza się w następujący sposób. 1. Przygotuj słoik 2. Do połowy słoika wsadzasz gazę i przymocowujesz (najlepiej gumką) 3. Nalewasz wody, tak aby zakryła połowę gazy 4. Następnie kładziesz nasionko na gazie w słoiku (najlepiej kilka 2-4) 5. Potem czekasz aż
Obraz
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Kształcenie na odległość to działanie opierające się na współpracy nauczyciela z rodzicami. Nauczyciel na blogu przedstawia temat lekcji, uczniowie wraz z rodzicami starają się zrealizować dane zagadnienie wykonując pracę i koniecznie wpisując w komentarzu bloga obecność dziecka. Następnie można zrobić zdjęcie wykonanej pracy i przesłać do mnie MMS-em lub na maila: edward.lel@sosw.swinoujscie.pl albo w zeszycie takim jak w szkole zapisywać lekcje. Zeszyt ten należy przynieść do sekretariatu lub do mnie. Dotyczy to wszystkich uczniów ze wszystkich szkół. Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godziny) - Narzędzia ogrodnicze. Temat ściśle wiąże się z wiosennymi porządkami.Proszę wykonać pracę przedstawiającą narzędzia ogrodowe (przypominam, że dowolność wykonania jest duża, można narysować i pokolorować, wyciąć z gazety kolorowej i wkleić, ulepić z plasteliny lub masy solnej, narysować i wykleić kulkami kolorowej bibuły, rozwiązać krzyżówkę, wykonać mode
Obraz
Witam wszystkich. Funkcjonowanie osobiste i społeczne  (1 godzina) - Międzynarodowy Dzień Ziemi.  Dzisiejszy dzień 22 kwietnia jest szczególnym dniem, w którym uwagę skupiamy na naszej pięknej planecie. W tym dniu na całej kuli ziemskiej organizuje się tak zwane ,,sprzątanie świata", głównie szkoły biorą aktywny udział, choć inni też. Proszę zastanówcie się dlaczego należy dbać o planetę ziemię . Zajęcia rozwijające kreatywność  (3 godziny) - Jak dbamy o naszą planetę.  Sprzątanie wpisuje się w wiosenne porządki, które wykonujemy. Proszę wykonać dowolną techniką (sposobem) jak możemy dbać o środowisko naturalne sprzątając je. Można narysować i pokolorować, wyciąć z czasopisma i wkleić itp.Moje propozycje: Wychowanie fizyczne  (1 godzina) -  Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Proszę poprosić mamę aby zwinęła w rulon ręcznik dla Was. Chwytacie rękami za końce ręcznika i przekładacie nad głową na plecy 10 razy powtarzamy ćwiczenie. Nie puszczając ręcznika przechodzimy najpi
Obraz
Witam wszystkich. Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Dzisiaj nadal pozostajemy w temacie wiosny. Temat na dziś - Domy ptaków, gniazda. Dlaczego ludzie pomagają ptakom zbudować gniazda lub robią budki? (1 godzina).  Zajęcia rozwijające kreatywność . Proszę dowolną techniką przedstawić domy ptaków zbudowane przez same ptaki lub ludzi. Można też przedstawić gniazda, które budują ptaki. Praca może być: narysowana, pomalowana, wycięta z gazety i wklejona, wyklejona kolorową bibułą itp. Może być zarówno realna jak i humorystyczna czy wręcz wymyślona (3 godziny). Moje propozycję mogą tylko wskazywać kierunek, one nie zobowiązują do dokładnego ich wykonania. Dziękuję za wyrozumiałość i współpracę. Wychowanie fizyczne . Ćwiczenia na dziś - domowy tor przeszkód. Proszę kto może niech obejrzy filmik  i spróbuje wykonać ćwiczenia (1 godzina). https://www.youtube.com/watch?v=OhhjWolQkj4&t=1s     Powodzenia. Prace naszych uczniów, za które serdecznie dziękuję :
Obraz
Witam wszystkich. W tym tygodniu będziemy zajmować się tematami dotyczącymi wiosennych zmian w przyrodzie. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godzina). Jakie zmiany zachodzą w przyrodzie na wiosnę. Zajęcia rozwijające kreatywność (1 godzina) . Proszę o wykonanie dowolnym sposobem pracy na temat, wiosenni skrzydlaci goście. Można narysować i pokolorować, wyciąć i wkleić itp. Może to być jeden obrazek lub kilka (wycinanka, wyklejanka, kolorowanka). Moja propozycja: Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godzina).  Jak nazywają się ptaki zwiastujące wiosnę Wychowanie fizyczne (1 godzina).  Ćwiczenia na dziś: pompki przy ścianie. Pozycja wyjściowa. Stoimy twarzą do ściany, stopy oddalone jeden krok, ręce oparte o ścianę na wysokości barków. Zginamy ręce czołem dotykamy ściany i wracamy do pozycji wyjściowej. Proszę wykonać ćwiczenie 10 razy.  Powodzenia. Piękna prace naszych dzieci. Dziękuję i pozdrawiam.