Posty

Wyświetlanie postów z maja 31, 2020
Obraz
Witam wszystkich. Plan pracy: Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz. ) – Prawa i obowiązki  dziecka . Zajęcia rozwijające kreatywność (4 godz.)  – Do czego mam prawo, jakie mam obowiązki. Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą jakie macie prawa i jakie obowiązki. Wszechstronny rozwój człowieka zawiera się w wypełnianiu obowiązków i w korzystaniu z praw. Niektóre p rawa:       Niektóre obowiązki:       Zajęcia rozwijające kreatywność.  Proszę przedstawić dowolnym sposobem jakie macie prawa i obowiązki (proszę wybrać jedno prawo i jeden obowiązek). Można narysować i pomalować, można wyciąć i wkleić. Prace naszych uczniów:     DZIĘKUJĘ.
Obraz
Witam wszystkich. Plan pracy: Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.)  – Kiedy należy powiedzieć nie. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz. ) – Co to jest asertywność. Wychowanie fizyczne (1 godz.)  – Ćwiczenia dłoni. Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) – Jak w yrażam własne zdanie.                      Zajęcia rozwijające kreatywność. W jakich sytuacjach należy powiedzieć nie. Proszę przedstawić dowolnym sposobem sytuacje w których mówimy nie. Dotyczy to względów bezpieczeństwa własnego i innych (jakichkolwiek relacji z osobami nieznajomymi np. na placu zabaw, na podwórku, na spacerze itp.), gdy kolega namawia do złych zachowań. Można narysować i pokolorować, można wyciąć i wkleić itp.   Funkcjonowanie osobiste i społeczne.   Porozmawiajcie z mamą o asertywności. Asertywność, czyli umiejętność wyrażania własnego zdania i przyjmowania krytyki.  Słowo to zapożyczono z języka angielskiego już w latach 60. XX wieku. Oznacza posiadanie i
Obraz
Witam wszystkich. Plan pracy: Funkcjonowanie osobiste i społeczne (2 godz. ) – Moje mocne i słabe strony. Zajęcia rozwijające kreatywność (3 godz.)  – Co już potrafię. Wychowanie fizyczne (1 godz.)  – Ćwiczenia rzutne. Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą o waszych mocnych stronach czyli w czym jesteście dobrzy. Ale również porozmawiajcie o tym czego możecie się nauczyć, co zmienić lub poprawić. Dobrze jest poznać siebie aby rozsądnie stawiać sobie nowe cele do osiągnięcia, przygotowując się do życia. Warto wymagać od siebie, nawet gdy inni od nas niczego nie wymagają. Zajęcia rozwijające kreatywność. Przedstawcie dowolnym sposobem swoją mocną stronę, to co potraficie najlepiej, albo co chcielibyście robić w przyszłości. Można wybrać swoją mocna stronę i wyszukać zwierzę mogące ją symbolizować (np. pracowitość - mrówka lub pszczoła, odwaga - lew, siła - słoń, zapobiegliwość - wiewiórka).  Możecie narysować i pokolorować, wyciąć z gazety, wykleić kolor
Obraz
Witam wszystkich. Plan pracy: Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz. ) – Jestem wyjątkowy. Zajęcia rozwijające kreatywność (3 godz.) – Każdy człowiek jest wartością. Wychowanie fizyczne (1 godz.) – Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Każdy człowiek jest wyjątkowy. Dlatego, że każdy człowiek ma innych rodziców, różnych znajomych, był wychowywany w różnych warunkach, przebywał z innymi ludźmi, skończył inne szkoły, przeżywał różne sytuacje, co spowodowało, że każdy ma charakter, wygląd, zachowanie i wszystko inne jedyne w swoim rodzaju i niepowtarzalne. Wyjątkowość polega więc na tym, że każdy jest inny, inaczej myśli, inaczej reaguje na zdarzenia i ma inne poglądy. Każdy jest inny i przez to jest wyjątkowy. Porozmawiajcie z mamą o swojej wyjątkowości. Zajęcia rozwijające kreatywność. Przedstaw dowolną techniką co ci się w tobie podoba. Można narysować i pokolorować, można wyciąć z czasopisma itp.     Wychowanie fizyczne. Ćwicz
Obraz
Witam wszystkich. Plan pracy: Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz. ) – Dzień dziecka. Zajęcia rozwijające kreatywność (1 godz.) – Co chciałbym dostać na dzień dziecka. Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) – Jak chciałbym spędzić dzień dziecka, swobodna wypowiedź. Wychowanie fizyczne (1 godz.) – Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamami jak dawniej obchodzono dzień dziecka. Międzynarodowy Dzień Dziecka został ustanowiony w 1954 roku przez Zgromadzenie Ogólne Organizacji Narodów Zjednoczonych (ONZ) dla upowszechnienia ideałów i celów dotyczących praw dziecka zawartych w Karcie narodów Zjednoczonych (1945) i obchodzony od 1955 w różne dni roku w różnych krajach członkowskich. W Polsce i innych krajach państw socjalistycznych dzień dziecka obchodzony jest od 1950 w dniu 1 czerwca.    Zajęcia rozwijające kreatywność. Dziś z okazji dnia dziecka,  wszystkim uczniom życzę dużo radości i miłości