Posty

Wyświetlanie postów z maja 10, 2020
Obraz
Witam wszystkich. Plan pracy: Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz. ) – S egregacja śmieci. Zajęcia rozwijające kreatywność (4 godz.)  - Surowce wtórne, recykling. Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamami jak ważne jest segregowanie śmieci . Nie tylko dbamy o środowisko naturalne ale przyczyniamy się do powtórnego przetwarzania posegregowanych śmieci. Recykling – to system czynności i procesów zmierzający do odzyskania i ponownego wykorzystania odpadów komunalnych. Materiały, które po przetworzeniu można wykorzystać ponownie nazywamy surowcami wtórnymi. Można obejrzeć filmik mówiący o segregacji śmieci. Zajęcia rozwijające kreatywność.  Proszę przedstawić dowolnym sposobem co dzieje się z posegregowanymi odpadami. Można przedstawić międzynarodowy znak recyklingu. Można narysować i pomalować, można wyciąć i wkleić drogę śmieci, lub jak można wykorzystać domowym sposobem niektóre odpady. Prace naszych uczniów: DZIĘKUJĘ.
Obraz
Witam wszystkich. Plan pracy: Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.)  – Numery alarmowe. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz. ) – Do kogo zwrócić się o pomoc. Wychowanie fizyczne (1 godz.)  - Ćwiczenia równoważne. Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) – Sposoby wzywania pomocy.   Zajęcia rozwijające kreatywność. Proszę przedstawić dowolnym sposobem numery alarmowe. Można narysować i pokolorować, można wyciąć i wkleić, można ułożyć na kartce np. z makaronu itp. Moje propozycje: Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą do kogo można zwrócić się o pomoc. W jakich sytuacjach powinniśmy zwrócić się o pomoc. Jakie instytucje niosą pomoc w sytuacjach krytycznych. Wychowanie fizyczne. Dzisiejsze ćwiczenia równoważne polegają na przejściu przez pokój na dwóch kartkach papieru (na przykład gazety) nie dotykając podłogi żadną częścią naszego ciała  (można użyć gazety, rozmiar kartek to możliwość postawienia dwóch stóp) . K
Obraz
Witam wszystkich. Plan pracy: Funkcjonowanie osobiste i społeczne (2 godz. ) - Bezpieczne zachowanie się w lesie i w parku. Zajęcia rozwijające kreatywność (3 godz.)  - Jakie zachowanie w lesie lub parku jest złe. Wychowanie fizyczne (1 godz.)  – Wzmacniające ogólnorozwojowe. Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą co wolno a czego nie wolno robić w lesie lub parku. Dbamy o bezpieczeństwo swoje i innych osób. Nie zaśmiecamy terenów zielonych i nie straszymy zwierząt ani ptaków. Nie niszczymy kwiatów, krzewów i drzew. Dbamy aby nie zaprószyć ognia a w razie zauważenia jakiegokolwiek niebezpieczeństwa informujemy osobę dorosłą. Zajęcia rozwijające kreatywność. Przedstawcie dowolnym sposobem, prawidłowe zachowanie się na terenie zalesionym. Możecie przedstawić zachowania złe, które nie należy naśladować. Wychowanie fizyczne. Ćwiczenia w zmacniające ogólnorozwojowe z krzesłem. Ustawiamy krzesło i stajemy przodem do miejsca na którym się
Obraz
Witam wszystkich. Plan pracy: Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz. ) – Działania straży pożarnej. Zajęcia rozwijające kreatywność (3 godz.) – Sprzęt strażaka. Wychowanie fizyczne (1 godz.) – Skoki obunóż i jednonóż. Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą jakie są obszary działania straży pożarnej. Podpowiem, że strażacy biorą czynny udział wielu dziedzinach. Niektóre z nich: gaszenie pożaru, pomoc osobom podczas powodzi, pierwsza pomoc przedmedyczna, likwidacja np.: gniazda os lub szerszeni, pomoc osobom uczestniczącym w różnego rodzaju wypadkach, likwidacja zagrożeń chemicznych, usuwanie plam oleju na szosie i wiele innych.  Kilka przykładów działań strażaków: Zajęcia rozwijające kreatywność. Przedstaw dowolną techniką sprzęt strażaka. Może to być: wóz strażacki, wąż do gaszenia pożaru, hełmofon, siekiera, rękawice, pas strażacki, butla z tlenem i maską, drabina, bosak itp. Wychowanie fizyczne. Skoki
Obraz
Witam wszystkich . Na pocztę powinni rodzice dostać adres, który będzie potrzebny do założenia konta na  e-dzienniku do lekcji on-line (czyli na żywo, będziemy się widzieć i słyszeć - 1 raz w tygodniu kilkanaście minut). Razem z adresem powinien być link do filmiku jak założyć konto na e-dzienniku. W razie trudności proszę o kontakt ze mną. Kto z rodziców nie otrzymał na pocztę adresu, musi podejść do sekretariatu i tam go otrzyma.  Plan pracy: Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz. ) – Bajka pt. ,,Jak Wojtek został stra żakiem”. Zajęcia rozwijające kreatywność (1 godz.) – Wojtek strażak. Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) – Dźwięk syreny strażackiej. Wychowanie fizyczne (1 godz.) - Ćwiczenia skocznościowe. Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Obejrzyjcie filmik i porozmawiajcie z mamą, jak Wojtek został strażakiem. Co takiego zrobił, że został strażakiem? Czy wy również zachowalibyście się w podobnej sytuacji. Zajęcia rozwijające kreatywność.