Witam wszystkich.
Plan pracy:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) –  
Przypomnienie numerów alarmowych.
Zajęcia rozwijające kreatywność (1 godz.) – Europejski numer alarmowy.
Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) – Które służby udzielają pomocy.
Wychowanie fizyczne (1 godz.) – Ćwiczenia skocznościowe.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą o numerach alarmowych, pod które należy dzwonić aby wezwać pomoc. Ucząc dziecko korzystania z numeru alarmowego, dajemy mu wiedzę, jak ratować ludzkie życie. W zasadzie to dorośli są odpowiedzialni za zdrowie i bezpieczeństwo dzieci, może zdarzyć się sytuacja odwrotna, że to dziecko będzie musiało sobie lub nam ratować życie. 


Zajęcia rozwijające kreatywność. Przedstaw dowolną techniką numery alarmowe oraz ich przedstawicieli. Można narysować i pokolorować, można wyciąć i wkleić, itp.

 
 
Zajęcia rozwijające komunikowanie się. Telefon pod odpowiedni numer alarmowy może uratować życie. Dziecko powinno znać numery:
·         112 – to uniwersalny europejski numer alarmowy, jego wybranie z jakiegokolwiek telefonu daje połączenie z Centrum Powiadamiania Ratunkowego (CPR),
·         997 – numer na policję,
·         998 – numer do straży pożarnej,
·         999 – numer na pogotowie ratunkowe.
Można też wzywać pomocy wołając głośno -  R A T U N K U,    P O M O C Y.

Wychowanie fizyczne. Ćwiczenia skocznościowe. Proszę obejrzeć filmik i przy piosence wykonać ćwiczenia prezentowane. Powodzenia.

 Prace naszych uczniów:


DZIĘKUJĘ.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga