Witam
wszystkich.
Plan pracy:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) – Przypomnienie numerów alarmowych.
Plan pracy:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) – Przypomnienie numerów alarmowych.
Zajęcia rozwijające kreatywność (1 godz.) – Europejski
numer alarmowy.
Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) – Które
służby udzielają pomocy.
Wychowanie fizyczne (1 godz.) – Ćwiczenia
skocznościowe.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą o numerach alarmowych,
pod które należy dzwonić aby wezwać pomoc. Ucząc dziecko korzystania z
numeru alarmowego, dajemy mu wiedzę, jak ratować ludzkie życie. W zasadzie to dorośli
są odpowiedzialni za zdrowie i bezpieczeństwo dzieci, może zdarzyć się sytuacja
odwrotna, że to dziecko będzie musiało sobie lub nam ratować życie.
Zajęcia rozwijające kreatywność. Przedstaw dowolną techniką numery alarmowe oraz ich
przedstawicieli. Można narysować i pokolorować, można wyciąć i wkleić, itp.
Zajęcia rozwijające komunikowanie się. Telefon pod odpowiedni
numer alarmowy może uratować życie. Dziecko powinno znać numery:
·
112 – to uniwersalny
europejski numer alarmowy, jego wybranie z jakiegokolwiek telefonu daje
połączenie z Centrum Powiadamiania Ratunkowego (CPR),
·
997 – numer na policję,
·
998 – numer do straży pożarnej,
·
999 – numer na pogotowie ratunkowe.
Można też wzywać
pomocy wołając głośno - R A T U N K
U, P O M O C Y.
Wychowanie fizyczne. Ćwiczenia skocznościowe. Proszę obejrzeć filmik i przy piosence wykonać ćwiczenia prezentowane. Powodzenia.
Prace naszych uczniów:
DZIĘKUJĘ.
lukasz jest obecny
OdpowiedzUsuńSzymek jest obecny
OdpowiedzUsuń