Witam wszystkich.
Plan lekcji:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godzina) - Wizyta na poczcie.
Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godziny) - Poczta jak wygląda i do czego służy.
Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) - Jak możemy komunikować się przez pocztę. 
Wychowanie fizyczne (1 godzina) - Ćwiczenia rozciągające.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne  Poczta. Proszę porozmawiajcie z mamą jak wygląda wizyta na poczcie. Poczta – ogólnie dostępna instytucja, przeważnie państwowa, zajmująca się obrotem przesyłek, a także wykonywaniem niektórych usług na rzecz  telekomunikacji oraz usług pieniężno-bankowych. Od połowy XIX wieku usługi w zakresie łączności dzielono na pocztowe i telekomunikacyjne, a od połowy XX wieku zaczęto pocztę nazywać łącznością pocztową.
Zajęcia rozwijające kreatywność. Proszę wykonać dowolnym sposobem pracę na temat poczty. Jak poczta wygląda? Kto na niej pracuje? Co tam się znajduje? itp. Moje propozycje: 







Zajęcia rozwijające komunikowanie się - Porozmawiajcie z mamą jak kiedyś ludzie komunikowali się przez pocztę. Wysyłając list, wysyłając telegram, telefonując. A jak dziś ludzie się komunikują.
Wychowanie fizyczne. Ćwiczenia rozciągające. Na początek krótka rozgrzewka. Marsz w miejscu, kilka przysiadów, kilka pajacyków. Ćwiczenia rozciągające. W pozycji siedzącej na podłodze (sad z nogami wyprostowanymi), skłon tułowia w przód wraz z dotknięciem palcami rąk palce stóp nie zginając kolan. Nadal siad o nogach prostych ale rozszerzonych, skłon tułowia w przód, dłonie na podłogę jak najdalej przed siebie. Teraz proszę wykonać klęk podparty, wykonujemy koci grzbiet wyginając plecy w górę i opuszczając je. Na koniec poprzeciągajcie się, tak jak po przebudzeniu się rano ze snu. Powodzenia.
Prace naszych uczniów:




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga