Witam wszystkich.
Plan pracy:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) – Działania straży pożarnej.
Zajęcia rozwijające kreatywność (3 godz.) – Sprzęt strażaka.
Wychowanie fizyczne (1 godz.) – Skoki obunóż i jednonóż.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą jakie są obszary działania straży pożarnej. Podpowiem, że strażacy biorą czynny udział wielu dziedzinach. Niektóre z nich: gaszenie pożaru, pomoc osobom podczas powodzi, pierwsza pomoc przedmedyczna, likwidacja np.: gniazda os lub szerszeni, pomoc osobom uczestniczącym w różnego rodzaju wypadkach, likwidacja zagrożeń chemicznych, usuwanie plam oleju na szosie i wiele innych. Kilka przykładów działań strażaków:








Zajęcia rozwijające kreatywność. Przedstaw dowolną techniką sprzęt strażaka. Może to być: wóz strażacki, wąż do gaszenia pożaru, hełmofon, siekiera, rękawice, pas strażacki, butla z tlenem i maską, drabina, bosak itp.





Wychowanie fizyczne. Skoki obunóż i jednonóż. Spróbujcie ułożyć slalom z 4 butelek plastikowych np. po jakimś napoju. Teraz pokonajcie ten slalom (tam i powrotem) skacząc najpierw obunóż, następnie skacząc na prawej nodze i na koniec skacząc na lewej nodze. Powodzenia. 
Prace naszych uczniów:


DZIĘKUJĘ.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga