Witam wszystkich.
Plan pracy:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) – Działania straży pożarnej.
Plan pracy:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) – Działania straży pożarnej.
Zajęcia
rozwijające kreatywność (3 godz.) – Sprzęt strażaka.
Wychowanie
fizyczne (1 godz.) –
Skoki obunóż i jednonóż.
Funkcjonowanie
osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą jakie są obszary działania
straży pożarnej. Podpowiem, że strażacy biorą czynny udział wielu dziedzinach.
Niektóre z nich: gaszenie pożaru, pomoc osobom podczas powodzi, pierwsza pomoc
przedmedyczna, likwidacja np.: gniazda os lub szerszeni, pomoc osobom
uczestniczącym w różnego rodzaju wypadkach, likwidacja zagrożeń chemicznych,
usuwanie plam oleju na szosie i wiele innych. Kilka przykładów działań strażaków:
Zajęcia
rozwijające kreatywność. Przedstaw dowolną techniką sprzęt strażaka. Może to być: wóz strażacki,
wąż do gaszenia pożaru, hełmofon, siekiera, rękawice, pas strażacki, butla z
tlenem i maską, drabina, bosak itp.
Wychowanie
fizyczne. Skoki
obunóż i jednonóż. Spróbujcie ułożyć slalom z 4 butelek plastikowych np. po
jakimś napoju. Teraz pokonajcie ten slalom (tam i powrotem) skacząc najpierw
obunóż, następnie skacząc na prawej nodze i na koniec skacząc na lewej nodze.
Powodzenia.
Prace naszych uczniów:
DZIĘKUJĘ.
lukasz jest obecny
OdpowiedzUsuńSzymek jest obecny
OdpowiedzUsuńklaudia obecna
OdpowiedzUsuń