Witam wszystkich.
Prace naszych uczniów:
Plan lekcji:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) - Znajomość adresu zamieszkania.
Zajęcia rozwijające kreatywność (3 godz.) – Wykonujemy samodzielnie kopertę i adresujemy ją.
Wychowanie fizyczne (1 godz.) - Ćwiczenia ogólnorozwojowe.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Proszę zapytać rodziców jaki jest wasz adres (czyli gdzie mieszkacie). Porozmawiajcie dlaczego powinno się znać swój adres. Komu lub gdzie należy powiedzieć swój adres zamieszkania a komu i gdzie tego robić nie wolno.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) - Znajomość adresu zamieszkania.
Zajęcia rozwijające kreatywność (3 godz.) – Wykonujemy samodzielnie kopertę i adresujemy ją.
Wychowanie fizyczne (1 godz.) - Ćwiczenia ogólnorozwojowe.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Proszę zapytać rodziców jaki jest wasz adres (czyli gdzie mieszkacie). Porozmawiajcie dlaczego powinno się znać swój adres. Komu lub gdzie należy powiedzieć swój adres zamieszkania a komu i gdzie tego robić nie wolno.
Zajęcia rozwijające kreatywność. Proszę
wykonać kopertę i zaadresować ją (w miejscu swojego imienia i nazwiska
wpisujemy ,,uczeń lub uczennica”, adresatem niech będzie Św. Mikołaj, można wpisać
dowolne dane raczej wymyślone niż prawdziwe). Można też dowolnym sposobem przedstawić (narysować, wyciąć i przykleić, wykleić kulkami z kolorowej bibuły itp.): list, znaczek ozdobny lub paczkę i pięknie je udekorować.
Moje sugestie szablonu koperty:
Wychowanie fizyczne. Ćwiczenia ogólnorozwojowe.
Proszę wziąć zabawkę pluszową lub zwykłą poduszkę. Dziś kilka ćwiczeń
ogólnorozwojowych. Najpierw przekładamy przybór (poduszkę lub pluszaka) dookoła
bioder w lewo 5 razy i w prawo 5 razy. Następnie podrzucamy i łapiemy przybór
10 razy. Na koniec układamy przybór na głowie i nie przytrzymując go rękami
idziemy dookoła pokoju 3 razy w lewo i 3 razy w prawo. Powodzenia.
I wisienka na torcie, praca ucznia - hodujemy fasolkę w domu.
Pięknie wszystkim DZIĘKUJĘ.
Szymek jest obecny
OdpowiedzUsuńlukasz jest obecny
OdpowiedzUsuńklaudia obecna
OdpowiedzUsuń