Witam
wszystkich.
Prace naszych uczniów:
Plan pracy:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (2 godz.) - Bezpieczne zachowanie się w lesie i w parku.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (2 godz.) - Bezpieczne zachowanie się w lesie i w parku.
Zajęcia
rozwijające kreatywność (3 godz.) - Jakie zachowanie w lesie lub parku jest złe.
Wychowanie
fizyczne (1 godz.) –
Wzmacniające ogólnorozwojowe.
Funkcjonowanie
osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą co wolno a czego nie
wolno robić w lesie lub parku. Dbamy o bezpieczeństwo swoje i innych osób. Nie
zaśmiecamy terenów zielonych i nie straszymy zwierząt ani ptaków. Nie niszczymy
kwiatów, krzewów i drzew. Dbamy aby nie zaprószyć ognia a w razie zauważenia
jakiegokolwiek niebezpieczeństwa informujemy osobę dorosłą.
Zajęcia
rozwijające kreatywność. Przedstawcie dowolnym sposobem, prawidłowe
zachowanie się na terenie zalesionym. Możecie przedstawić zachowania złe, które
nie należy naśladować.
Wychowanie
fizyczne. Ćwiczenia wzmacniające
ogólnorozwojowe z krzesłem. Ustawiamy krzesło i stajemy przodem do miejsca na
którym się siedzi w odległości naszych ramion. Pochylamy się do przodu,
opieramy ręce na siedzeniu i wykonujemy bieg -30 sekund. Nadal ręce oparte na
siedzeniu podczas podskoku nogi poruszają się do przodu i do tyłu jednocześnie
-20 podskoków. Ta sama pozycja wyjściowa ale nogi podczas podskoku wykonują ruch
na zmianę: noga prawa w przód, noga lewa w tył -20 podskoków. Ostatnie
ćwiczenie, pozycja wciąż taka sama, podczas podskoku nogi wykonują rozkrok
następnie łączymy stopy -20 podskoków.
Filmik
instruktażowy, wykonujemy tylko pierwsze 4 ćwiczenia te z rozgrzewki.
Powodzenia.
lukasz jest obecny
OdpowiedzUsuńSzymek jest obecny
OdpowiedzUsuńklaudia obecna
OdpowiedzUsuń