Witam wszystkich.
Plan pracy:
Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) –
Numery alarmowe.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) – Do kogo zwrócić się o pomoc.
Wychowanie fizyczne (1 godz.) - Ćwiczenia równoważne.
Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) – Sposoby wzywania pomocy. 
Zajęcia rozwijające kreatywność. Proszę przedstawić dowolnym sposobem numery alarmowe. Można narysować i pokolorować, można wyciąć i wkleić, można ułożyć na kartce np. z makaronu itp. Moje propozycje:






Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą do kogo można zwrócić się o pomoc. W jakich sytuacjach powinniśmy zwrócić się o pomoc. Jakie instytucje niosą pomoc w sytuacjach krytycznych.
Wychowanie fizyczne. Dzisiejsze ćwiczenia równoważne polegają na przejściu przez pokój na dwóch kartkach papieru (na przykład gazety) nie dotykając podłogi żadną częścią naszego ciała (można użyć gazety, rozmiar kartek to możliwość postawienia dwóch stóp). Kładziemy dwie kartki na podłodze i stajemy na jednej z nich. Przykucamy lub pochylamy się i rękami przesuwamy drugą kartkę na taką odległość abyśmy mogli na niej stanąć (stojąc na tej pierwszej kartce) nie dotykając przy tym podłogi. Przechodzimy na drugą kartkę i tak ćwiczenie powtarzamy aż przejdziemy cały pokój. Dla chętnych całość można powtórzyć 3 razy. Filmik poinstruuje jak wykonać dzisiejsze zadanie.
 Zajęcia rozwijające komunikowanie się. W jaki sposób można wzywać pomocy. W praktyce może wyglądać to następująco: przy pomocy telefonu, gestem, pociągając osobę dorosłą za rękę do miejsca wypadku, lub machając rękami w geście wołania. 

Prace naszych uczniów:
DZIĘKUJĘ.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga