Witam
wszystkich.
Prace naszych uczniów:
DZIĘKUJĘ.
Plan pracy:
Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) – Numery alarmowe.
Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) – Numery alarmowe.
Funkcjonowanie
osobiste i społeczne (1 godz.) – Do kogo zwrócić się o pomoc.
Wychowanie
fizyczne (1 godz.) - Ćwiczenia równoważne.
Zajęcia
rozwijające komunikowanie się (1 godz.) – Sposoby wzywania
pomocy.
Zajęcia
rozwijające kreatywność. Proszę przedstawić dowolnym sposobem numery
alarmowe. Można narysować i pokolorować, można wyciąć i wkleić, można ułożyć na
kartce np. z makaronu itp. Moje propozycje:
Funkcjonowanie
osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą do kogo można zwrócić się o
pomoc. W jakich sytuacjach powinniśmy zwrócić się o pomoc. Jakie instytucje
niosą pomoc w sytuacjach krytycznych.
Wychowanie
fizyczne. Dzisiejsze ćwiczenia równoważne polegają na przejściu przez pokój na dwóch kartkach papieru (na przykład gazety) nie dotykając podłogi żadną częścią naszego ciała (można użyć gazety, rozmiar kartek to możliwość postawienia dwóch stóp). Kładziemy dwie kartki na podłodze i stajemy na jednej z nich. Przykucamy lub pochylamy się i rękami przesuwamy drugą kartkę na taką odległość abyśmy mogli na niej stanąć (stojąc na tej pierwszej kartce) nie dotykając przy tym podłogi. Przechodzimy na drugą kartkę i tak ćwiczenie powtarzamy aż przejdziemy cały pokój. Dla chętnych całość można powtórzyć 3 razy. Filmik poinstruuje jak wykonać dzisiejsze zadanie.
Zajęcia
rozwijające komunikowanie się. W jaki sposób można wzywać pomocy. W
praktyce może wyglądać to następująco: przy pomocy telefonu, gestem, pociągając
osobę dorosłą za rękę do miejsca wypadku, lub machając rękami w geście wołania.
DZIĘKUJĘ.
lukasz jest obecny
OdpowiedzUsuńSzymek jest obecny
OdpowiedzUsuńklaudia obecna
OdpowiedzUsuń