Witam wszystkich.
Plan pracy:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (2 godz.) – Cechy dobrego sportowca. Zwycięstwa i porażki.
Zajęcia rozwijające kreatywność (3 godz.) – Sprzęt sportowy. Zimowy sprzęt sportowy. Letni sprzęt sportowy.
Wychowanie fizyczne (1 godz.) – Ćwiczenia wzmacniające mięśnie nóg.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą jakie cechy powinien mieć dobry sportowiec. Wymienię kilka cech psychofizycznych charakteryzujących mistrzów olimpijskich.
Cechy mistrza sportu: zdolność do kontrolowania i radzenia sobie z lękiem, pewność siebie,
odporność mentalna, sportowa inteligencja, zdolność do koncentracji, chęć rywalizacji,
zdolność do ustalania i realizowania celów, trenowalność, nadzieja na zwycięstwo, optymizm, dążenie do perfekcji.
Zajęcia rozwijające kreatywność. Przedstawcie dowolnym sposobem sprzęt sportowy dyscyplin zimowych i letnich. Do wykonania są dwie prace przedstawiające sprzęt sportowy dyscyplin letnich i zimowych. Możecie narysować i pokolorować, wyciąć z gazety, wykleić kolorową bibułą bądź plasteliną itp.
 Mała wskazówka.

Wychowanie fizyczne. Dziś proszę wykonać 10 przysiadów z podskokiem. Na początku wykonujemy przysiad, następnie prostując nogi wykonujemy podskok. I przechodzimy do kolejnego przysiadu i podskoku. Powodzenia.
 Prace naszych uczniów:

Piękna praca - fasolka z domowej hodowli, już przesadzona do ziemi.
DZIĘKUJĘ.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga