Witam
wszystkich.
Mała wskazówka.
Prace naszych uczniów:
Piękna praca - fasolka z domowej hodowli, już przesadzona do ziemi.
DZIĘKUJĘ.
Plan pracy:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (2 godz.) – Cechy dobrego sportowca. Zwycięstwa i porażki.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (2 godz.) – Cechy dobrego sportowca. Zwycięstwa i porażki.
Zajęcia
rozwijające kreatywność (3 godz.) – Sprzęt sportowy. Zimowy sprzęt sportowy. Letni sprzęt sportowy.
Wychowanie
fizyczne (1 godz.) –
Ćwiczenia wzmacniające mięśnie nóg.
Funkcjonowanie
osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą jakie cechy powinien
mieć dobry sportowiec. Wymienię kilka cech psychofizycznych charakteryzujących
mistrzów olimpijskich.
Cechy mistrza sportu: zdolność do kontrolowania i radzenia sobie z lękiem,
pewność siebie,
odporność mentalna, sportowa inteligencja, zdolność do koncentracji, chęć
rywalizacji,
zdolność do ustalania i realizowania celów, trenowalność, nadzieja na
zwycięstwo, optymizm, dążenie do perfekcji.
Zajęcia
rozwijające kreatywność. Przedstawcie dowolnym sposobem sprzęt sportowy
dyscyplin zimowych i letnich. Do wykonania są dwie prace przedstawiające sprzęt
sportowy dyscyplin letnich i zimowych. Możecie narysować i pokolorować, wyciąć
z gazety, wykleić kolorową bibułą bądź plasteliną itp.
Wychowanie
fizyczne. Dziś proszę wykonać 10 przysiadów z podskokiem. Na początku wykonujemy
przysiad, następnie prostując nogi wykonujemy podskok. I przechodzimy do
kolejnego przysiadu i podskoku. Powodzenia.
Szymek jest obecny
OdpowiedzUsuńlukasz jest obecny
OdpowiedzUsuń