Witam
wszystkich.
DZIĘKUJĘ.
Plan pracy:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (2 godz.) – Moje mocne i słabe strony.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (2 godz.) – Moje mocne i słabe strony.
Zajęcia
rozwijające kreatywność (3 godz.) – Co już potrafię.
Wychowanie
fizyczne (1 godz.) –
Ćwiczenia rzutne.
Funkcjonowanie
osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą o waszych mocnych
stronach czyli w czym jesteście dobrzy. Ale również porozmawiajcie o tym czego
możecie się nauczyć, co zmienić lub poprawić. Dobrze jest poznać siebie
aby rozsądnie stawiać sobie nowe cele do osiągnięcia, przygotowując się do życia.
Warto wymagać od siebie, nawet gdy inni od nas niczego nie wymagają.
Zajęcia
rozwijające kreatywność. Przedstawcie dowolnym sposobem swoją mocną stronę, to co
potraficie najlepiej, albo co chcielibyście robić w przyszłości. Można wybrać swoją mocna stronę i wyszukać zwierzę mogące ją symbolizować (np. pracowitość - mrówka lub pszczoła, odwaga - lew, siła - słoń, zapobiegliwość - wiewiórka). Możecie
narysować i pokolorować, wyciąć z gazety, wykleić kolorową bibułą, itp.
Wychowanie
fizyczne. Dziś proszę przygotować 6 skarpet, zwinąć je aby się nie rozwijały i były
podobne do kulki. Teraz przygotujcie np. karton po butach lub inny pojemnik, do
którego będziecie wrzucać zwinięte skarpety. Proszę stanąć w odległości 3
kroków i wykonać 6 rzutów, starając się trafić do celu. Proszę ćwiczenie powtórzyć
kilka razy.
Powodzenia.
Prace naszych uczniów:DZIĘKUJĘ.
lukasz jest obecny
OdpowiedzUsuńSzymek jest obecny
OdpowiedzUsuń