Witam wszystkich.
Plan pracy:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (2 godz.) – Moje mocne i słabe strony.
Zajęcia rozwijające kreatywność (3 godz.) – Co już potrafię.
Wychowanie fizyczne (1 godz.) – Ćwiczenia rzutne.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą o waszych mocnych stronach czyli w czym jesteście dobrzy. Ale również porozmawiajcie o tym czego możecie się nauczyć, co zmienić lub poprawić. Dobrze jest poznać siebie aby rozsądnie stawiać sobie nowe cele do osiągnięcia, przygotowując się do życia. Warto wymagać od siebie, nawet gdy inni od nas niczego nie wymagają.
Zajęcia rozwijające kreatywność. Przedstawcie dowolnym sposobem swoją mocną stronę, to co potraficie najlepiej, albo co chcielibyście robić w przyszłości. Można wybrać swoją mocna stronę i wyszukać zwierzę mogące ją symbolizować (np. pracowitość - mrówka lub pszczoła, odwaga - lew, siła - słoń, zapobiegliwość - wiewiórka). Możecie narysować i pokolorować, wyciąć z gazety, wykleić kolorową bibułą, itp.


Wychowanie fizyczne. Dziś proszę przygotować 6 skarpet, zwinąć je aby się nie rozwijały i były podobne do kulki. Teraz przygotujcie np. karton po butach lub inny pojemnik, do którego będziecie wrzucać zwinięte skarpety. Proszę stanąć w odległości 3 kroków i wykonać 6 rzutów, starając się trafić do celu. Proszę ćwiczenie powtórzyć kilka razy.
Powodzenia.
Prace naszych uczniów:

DZIĘKUJĘ.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga