Witam
wszystkich.
Prace naszych uczniów:
DZIĘKUJĘ.
Plan pracy:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) – Szanuje siebie i innych.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) – Szanuje siebie i innych.
Zajęcia
rozwijające kreatywność (3 godz.) – Wszyscy żyjemy w zgodzie.
Wychowanie
fizyczne (1 godz.) –
Ćwiczenia wzmacniające mięśnie tułowia i kończyn.
Funkcjonowanie
osobiste i społeczne. Porozmawiajcie z mamą o tym jak na co dzień wyrażamy
szacunek wobec innych osób oraz wobec siebie. Szacunek to «stosunek do osób lub rzeczy
uważanych za wartościowe i godne uznania». Szacunek wobec innych ludzi to
sposób, w jaki traktujesz i myślisz o kimś innym. Szacunek do siebie to
zaufanie do siebie, sympatia i akceptacja samego siebie. Dbanie o swoje
potrzeby, rozwój fizyczny, emocjonalny i psychiczny. Chęć podejmowania wyzwań i
stawiania sobie kolejnych, realnych do osiągnięcia celów.
Zajęcia
rozwijające kreatywność. Przedstaw dowolną techniką jak wyrażasz szacunek wobec siebie i innych osób. Można narysować i
pokolorować, można wyciąć z czasopisma itp.
Wychowanie
fizyczne. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie tułowia i kończyn. Proszę obejrzeć film instruktażowy i wykonać
ćwiczenia razem z chłopcem prezentującym ćwiczenia. Powodzenia.
DZIĘKUJĘ.
lukasz jest obecny
OdpowiedzUsuńSzymek jest obecny
OdpowiedzUsuń